19 Augusti 2010

Resan ner till Azorerna gick jättebra. Vi mellanlandade i Göteborg också innan resan fortsatte till utvald destination. På flygplatsen blev vi upphämtade av olika bussar som skulle ta oss till hotellet och på bussen fick vi lite mer info om alla utflykter vi var inplanerade på.

Det vart knas på hotellet och vi fick vänta i över 2 timmar på att få ett rum, men det kanske var bra det för man satt och småpratade med dom andra resenärerna. Väldigt jobbigt men endå bra för den sociala sidan. Haha.

När vi äntligen fått ett rum så tog mamma och jag en promenad och fotade lite. Fotade även hotellet och lite sånt.
Nä nu ska jag inte babbla på, ni ska få bilderna istället, jag vet att vissa har väntat länge på dom.

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Som ni ser flög flygplanen väldigt lågt över hotellet, inte så pass att man faktiskt stördes av dom, men kul att se hur många olika bolag det faktiskt finns.

Detta var dag ett av resan till Azorerna. Dag 2 kommer så fort jag kan och orkar.

Vad tyckte ni om bilderna?

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Gör det! :D Riktigt häftigt är det!



Hoppas du haft det bra! Ser fint ut på bilderna :))

2010-08-28 @ 14:10:38
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack för alla kommentarerna :D

2010-08-28 @ 14:23:42
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag undrar vad du tycker om min nya design som jag har fått? vore roligt att veta! :)

2010-08-28 @ 14:50:53
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0