20 Augusti 2010

Idag var dagen vi alla väntat på, dags för 6 km vandring tvärs över ön.
Vandringen var inte så jättejobbig men det sluttade hela tiden uppåt. Och det var tropisk värme ute så det vart jobbigare pga det. Massa vatten gick åt med när vi äntligen nådde vårt slutmål belönades dessa med ost & vin provning på en privat liten ranch som tränar upp hingstar. Superfina hästar verkligen!
 
Dom hade även 2 hundar på gården, en dräktig dalmatiner och en svart labrador, som var så keliga att jag nästan tog med dom hem när vi åkte.

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Köpte med mig en ost och ett lokalt bröd som man skulle äta till, supergott verkligen, det var tur att bussen hämtade oss vid huset, tror inte många hade kunnat gå någonstans efter allt vin. Haha.

 

Gissa om jag var trött när jag kom tillbaka till hotellet igen, det kanske märks på bilden ovanför, kunde inte göra något annat än att skratta åt allt som hände. På kvällen kom också 2 fulla killar på cykel. Hörde bara en av dom skrika Miepp Miepp och sedan lite lagom krascha och flyga 3-4 meter framför cykeln. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0