Back on Track


 

Jag har inte haft tiden och lusten att blogga på sista tiden.
Igår rensade jag i garderoben och i klädskåpet och slängde en massa. Hela 5 papperskassor med kläder åkte och en hel kasse med skor. Fast skorna var en släkting intresserad av så får nog spara dom ett tag.

Mamma ringde förut och berättade att vi skulle ut och äta på resturanten här hemma ikväll med några av deras barndomskamrater. Ska bli jättekul. Var ett tag sedan vi träffade dom senast.

Bjussar på ett av mina favoritcitat just nu. Den som kan gissa vem som sagt citatet/vart det kommer ifrån vinner och jag lägger upp en länk till er blogg! =) 

"Så många själar sov i staden i natt, men i skogen jagade nattens rovdjur."


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som att du har en kul kväll ikv! :)

2010-10-08 @ 23:19:00
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0