Bara en sådan dag.

Galet vad trött jag var igår. Somnade flera gånger på dagen och efter Idol:s slut så skulle jag chatta med mina vänner. Hade en superkul konversation som slutade med att jag ska gifta mig i Vegas med en viss person och döpa mitt barn till Elvis. Hehe. Men iaf jag hade tänkt snacka mer med dom men jag var så jäkla trött så jag stängde av datorn och tänkte läsa istället. Läste ett par rader innan drömmarna kallade in mig.
Vissa dagar är bara slödagar.

Som idag, inga planer mer än att jag ska duscha och vänta på att posten ska dyka upp. Jag misstänker starkt att det kommer ligga ett litet paket till mig där idag! 



Kommentarer
Postat av: sofija arvidsson

sv: hihi ja vissst är han söt! :')

2010-09-08 @ 12:34:34
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0