Meet And Great: The Baseballs

Sitter och lyssnar igenom Takidas album Bury The Lies och fixar med lite blandade saker, bla min fotohemsida och bilderna från Skansen.

Slänger upp 2 bilder när jag träffade The Baseballs på Gröna Lund. Och ni som inte sett dessa killar live måste verkligen göra det! Deras energi på scen och kontakten med publiken är grymt! Jag ville bara ha mer när det var slut! Träffade dock inte den 3:e medlemmen då han var spårlöst försvunnen. Eller ja han åkte helt enkelt någon annan karusell. Hade ett trevligt och roligt samtal med dessa killar. Härligt!

 
 

För er som är intresserade så har jag som sagt en fotohemsida. En nystartad sådan men en hel del bilder ligger redan uppe: http://www.lenacarlssonfoto.webs.com/ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: jag brukar inte hålla på att jämföra.. men tycker bara att det finns läskigt många likheter mellan dom =) så jag tänkte bara skriva det i bloggen. Men somsagt jag brukar inte hålla på jämföra så mycket annars.^^

2010-09-05 @ 17:08:25
URL: http://musiicangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0