Sammanfattning av Sommaren 2010



Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja det hände väl.

Vilka länder besökte du?
Sverige o Portugal (Azorerna)

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Kevin Borg.

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj tuff fråga, har haft många underbara dagar denna sommaren, kan inte välja någon.

Största misstaget?
Ångrar ingenting, möjligen att jag fotat lite för lite.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..Lunginflammation.

Bästa köpet?
Hmm...Resan till Västerås!

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor till olika spelningar!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Du, Overdrive, Devotion, Angel, Sunday Morning, Från och med Du, Regn hos mig m.m

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Klart man hade sina ledsamma stunder, men för det mesta har jag varit superglad!

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Badat har inte badat något alls knappt.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Grubblat över oviktiga saker

Hur tillbringade du midsommarafton?
Landet

Blev du kär i sommar?
Man kan inte bli kär i någon man inte känner, men falla hårt kan man väl säga. Haha

Hur många förhållanden?
0

Favoritprogram på tv?
Sommarkrysset, Allsång på Skansen, True Blood och Vampire Diaries

Bästa boken du läste i sommar?
Oj jag har läst ofantligt mycket denna sommaren, Darling Jim av Christian Mork, Trasig av Shy Keenan eller Nattens Begär av Sherrilyn Kenyon eller vad säger jag True Blood serien ju!

Största musikaliska upptäckten?
Lovestoned, Oscar Linnroos och Broken Door kanske. Åter igen, Vad säger jag. Landon Pigg!

Något du önskade dig och fick?
Både ja och Nej. Haha småsaker kanske. Filmer och sånt.

Något du önskade dig men inte fick?
Så är det väl alltid, man kan inte få allt man önskar sig. Men inte blev jag surare för det.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Har inte haft något sommarlov, då jag tagit studenten och är arbetslös.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En pojkvän kanske.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
Min egen!

Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner och alla sociala personer som finns. Och självklart alla konserter.

Vem saknade du?
Kevin. Haha

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade massor av nya människor i år. Kul =)

Sommarens sötaste?
Erik Linder & min tvillingsjäl Madeleine.

Sommarens hetaste?
Grr Grr Grr Grr Grr...Hemligt...Grr Grr Grr Grr Grr

Sommarens besvikelse?
Alla som förändrades.

Sommarens bästa?
Alla minnen som jag fått, och alla underbara människor jag träffas.

Sommarens snällaste?
Fina sociala människor!

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAH ja, han var klockren! xD

2010-08-29 @ 17:08:03
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja, jag kan bara inte förstå människor som vägrar sätta sig in i andras perspektiv. jag blir så frustrerad :)

2010-08-29 @ 17:46:18
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ja visst är den, sjukt snygg! :D

2010-08-29 @ 18:36:13
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/
Postat av: Livia

Ja verkligen... ;o...

2010-08-29 @ 19:00:17
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Livia

Kolla på senaste inlägget jag skrev.^^

2010-08-29 @ 19:16:33
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Livia

Precis!



blir så ledsen nu när ja läser låt texterna osv:(

2010-08-29 @ 19:26:09
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

LOVESTONED <3333333333333

2010-09-02 @ 09:32:13
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0