Slögurkan Carlsson

Är fortfarande trött efter resan, det är inte klokt, det skillde ändå inte mer än 2 timmar mellan Svensk och Portugisisk tid. Men iofs så sov jag ganska dåligt den veckan också. Och det brukar ju komma i efterhand.

Så idag har jag beslutat att ha en riktigt slö dag. Kolla på lite film och sitta vid datorn bara. 
 
Beslutade att första filmen för dagen fick bli Camp Rock. Behöver piggas upp lite och då är Camp Rock en bra idé. Musiken fastnar i hjärnan från och med ton 1 och håller i sig hela filmen igenom. Vissa låtar kan man inte låta bli att sjunga med i och man kan verkligen inte sitta still.

Har du sett Camp Rock? Vad tyckte du om den?




Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: ja jag försöker få mig att verkligen tro på det, det ligger nått i det och det är ju trots allt sant. Kram

2010-08-29 @ 14:50:59
URL: http://emiliasmiley.blogg.se/
Postat av: Pernilla

sv: Jadå sommaren har varit bra :) sj då? haft en bra sommar o resa?

2010-08-29 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0