Whats Up People?

 
Bild från: weheartit

Mamma och Pappa har rest till landet över helgen så jag är ensam hemma. Ganska skönt. Man får göra allt i sin egen takt utan att höra en massa tjat om att man ska skynda på.

Kvällen kommer att spenderas med att förbereda mig inför vad morgondagen har att erbjuda. Kommer inte berätta något just nu för jag har en känsla av att det kommer gå åt skogen då.
Självklart kommer jag även att sitta framför TV:n och kolla Idol. Elin blev den första Wildcardet så nu har alla mina favoriter förutom Olle och Jimmy gått vidare. Så nu dumpar jag er här vid datorn för att hejja extra mycket på dom. Det kommer inte bli något Idol utan Olle!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh älskar weheartit's bilder!! :) Ser ut som denna helg blir lugnare för din del än den förra haha ;)

2010-10-02 @ 13:27:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0