Jag har hittat hem igen!

 

Det är galet hur ett band kan påverka så mycket som det gör.
Det här är min historia om hur Westlife fick mig att börja sjunga, hitta mig själv, få mina drömmar att slå in och hittade mitt hem. En trygghet och kärleken till musiken.

Ja så kan man börja min historia med detta bandet.
Jag har nu i år lyssnar på dom i hela 12 år. Dom har funnits med mig i livets mörka sidor, gett mig styrka och hjälpt mig att ta mig upp och kämpa för mig själv.

Igår började jag lyssna igenom dom gamla skivorna och jag fick genast ett lugn i kroppen och kände mig hemma igen.

Wow att musiken kan påverka en så mycket.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag är bara så tacksam för att för 12 år sedan fick lyckan att höra dessa änglar som räddat mig om och om igen.
Tack killar!

Har ni någon artist/grupp som påverkat er liv till det bättre?


Kommentarer
Postat av: Maritza

Westlife är grymma!

Jag lyssnade mycket på backstreet boys när jag va yngre, och de var mina första idoler! :)

2010-09-22 @ 15:35:13
URL: http://mariitzahs.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Yes det har ajg. Tror du vet vilka också :)

2010-09-23 @ 08:37:47
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Jess

Påverkat mitt liv bättre har väll Darin gjort på någotvis. Fått en massa fina vänner osv. Spice Girls är också varmt om hjärtat för att det var min första riktiga konsert. Minns det som igår haha, det var as coolt.



Någon däremot som har påverkat mitt liv så otroligt är Michael Jackson. Har lyssnat på honom i hela 18 år. Sett honom live en gång. Skulle sett honom på premiären av This is it med, men han dog ju.. tyvärr.



Helt galet att musik kan påverka en så mycket, right? :)

2010-09-25 @ 22:44:09
URL: http://jessfoto.blogg.se/
Postat av: Annelie

Får väl hålla med om Westlife :) det var nog det första bandet jag började lyssna på "på riktigt"... har även på senare år fortsatt lyssna på dem, och fick förra året turen att få träffa dem.. shit vilken feeling det var! :D



Annars måste jag säga E.M.D./Danny/Erik Grönwall! Otroligt fina människor, och utan dem hade jag inte stått här som den person jag är idag...!

2010-09-27 @ 18:53:07
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0