Ny Kategori

Yepp en ny kategori alltså, och vad kan det handla om då?
Twilight såklart, jag älskar allt som har med böckerna, karraktärerna och skådespelarna att göra. Ska inte överdriva galet mycket på dessa bilder dock. Men lite då och då kanske jag bjussar på en bild eller två.

 
 

Edward & Bella VS Jacob & Bella?
Jag är och kommer alltid vara för Jacob & Bella. Inte för att det är något fel på Edward men idag är det inte Edward VS Jacob som gäller då dom flesta gått över till att glömma bort karraktärerna och satsa på skådespelarna istället dvs Robert VS Taylor. Men Men.


Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh

Jo jag har ju inte så mkt att jämföra med men det avr grymt i Globen iaf :)

2010-09-13 @ 16:55:19
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0